BDIJENJE NAD OSJEĆAJIMA

11.11.2019.


večer je
hladna i mračna
pločnikom mokrim
što od kiše
što od suza

dotičem umornim koracima
sjećanja u sebi
tumaram gradom
tražim spokoj
ali bojim se
da ga nema

u daljini miris
svježe pečenih kestenja mami
a ja nemam sa kim
da ih podijelim

večer je
jesenska
jedna od onih
sjetnih, teških
u kojima duša
ne može bdjeti sama
a ja sam večeras
usamljenija nego ikad

ljudska oličenja
neke daleke sjene
prolaze pored mene
kao da sam duh
a možda je i bolje tako

tek netko me
okrzne ramenom
''pardon'' velim
ali ode bez pogleda
prema meni

palim zadnju cigaretu
promatram toplu boju svjetla
na prozoru
neke stare zgrade
gdjese čuje razdragani smijeh

a ja stojim sama
nasred ulice
u kaputu
odveć preteškom
od kiše

jesen je...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.